محمد رضارضائی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ محمد رضارضائی
آرشیو وبلاگ
      تربیت حرکتی بی پایان ()
روش پایان نامه نویسی نویسنده: محمد رضارضائی - ۱۳٩٢/۱/۱٩

روش پایان نامه نویسی

  * راهنمای نگارش پروپوزال :

  - برای نگارش از فونت Times New Roman با سایز14 و فاصله خطوط double space استفاده گردد .

  - حاشیه از طرفین cm 5/2 ( یک اینچ )

  - رفرنسها سوپراسکریپ باشد و داخل پرانتز نباشد . شماره رفرنس در متن بصورت بالا نویس و در انتهای هر عبارت یا جمله پس از نقطه ، ویرگول ، نقطه ویرگول آورده شود .

  - در بخش رفرنسها Volume با Number باشد .

  - اسم فامیل نویسنده، حرف اول اسم کوچک. عنوان مقاله. عنوان مجله. سال انتشار ; جلد :صفحه شروع و ختم مقاله نوشته می شود .

  - در مورد نام مجله باید از اختصاراتی استفاده شود که درایندکس مدیکوس برای مجلات استفاده شده است. به عنوان مثل Journal of Endodontics به صورت خلاصه J Endodon نوشته می شود .

  - در صورتیکه نویسندگان مقاله شش نفر و یا کمتر باشند می بایست اسامی تمام نویسندگان ذکر گردد. در صورتی که بیش از شش نفر باشند، اسم دو نفر اول آورده شده و سپس از کلمه et al استفاده می شود .

  1) Stanley M, Pashley D. Ultrastractural study of dental pulp. J Endodon 1995; 18: 245-99.

  * نحوه نگارش منابع زمانیکه از یک کتاب به عنوان منبع استفاده شده است :

 

  - اسم فامیل نویسنده حرف اول اسم کوچک، عنوان کتاب، شماره چاپ، محل انتشار، ناشر، سال انتشار، شماره جلد در صورت وجود، صفحات مورد استفاده نوشته شود .

 

  2)MCDond RE,Avery DR,Dean JA.Dentistry for the child and adolescent.8th ed,St.Louis,Mosby,2004;205-6.

 

  - تمام رفرنسها به زبان انگلیسی باشد و رفرنسهای به زبانی غیر از انگلیسی در کروشه نوشته شود .

  - به عنوان مشاور آماری می توان از مشاوران داخل و یا خارج شهر رفسنجان استفاده نمود .

  - قسمت خلاصه ضرورت اجرای طرح و خلاصه روش اجرا نیاز به رفرنس گذاری ندارد .

  - در صورت استفاده از مواد و وسایل در قسمت روش اجرا باید مشخصات آن ماده یا وسیله با فرمت زیر به نگارش درآید (نام کارخانه یا شرکت سازنده ، شهر ، کشور )

  مثلاً ( آپاداناتک ، تهران ، ایران ) و یا ( Olympus , Tokyo , Japan )

  - تعداد اهداف فرعی باید برابر با تعداد فرضیات یا سئوالات باشد و کلیه متغیرهای مطرح شده در اهداف فرعی در جدول متغیرها آورده شود .

  - کلیه اعداد آمده در متن در صورتیکه در ابتدای جمله می آیند به حروف و در صورتیکه در وسط جمله قرار می گیرند به عدد نوشته شود .

  - کلیه جداول خالی و بدون استفاده باید حذف گردد.

  - عدم نیاز به ارائه سال انجام کار در مروری بر متون ، چرا که سال انتشار در رفرنس آمده است

  - در مروری بر مقالات ابتدای هر خلاصه قراردادن عدد یا خط لازم نیست و هر تحقیق باید در یک پاراگراف بدون ذکر سال نوشته شود .

  - شماره صفحه از صفحه دوم و پایین و وسط هر صفحه درج گردد (شروع از صفحه دو )

  * راهنمای تصویب پروپوزالها :

  - ابتدا عنوان توسط استاد مربوطه به آموزش دانشکده ارائه می گردد و سپس در جلسه شورای پژوهشی دانشکده این عنوان مطرح گردیده و بر اساس اهمیت موضوع راجع به اینکه این موضوع می تواند طرح تحقیقاتی یا پایان نامه باشد تصمیم گرفته می شود سپس پروپوزال مربوطه نوشته شده و در گروه مربوطه تصویب می گردد و پس از امضای نماینده شورای پژوهشی دانشکده در گروه مربوطه پروپوزال جهت مطرح شدن در شورای پژوهشی دانشکده به آموزش دانشکده ارائه می گردد . اگر پروپوزال مربوط به طرح تحقیقاتی باشد پس از تصویب در شورای پژوهشی دانشکده به شورای دانشگاه ارجاع می گردد و اگر پروپوزال با فرمت پایان نامه باشد (از آنجاکه هیچگونه هزینه ای به آن تعلق نمی گیرد ) نیازی به تصویب شورای دانشگاه ندارد و پس از تصویب در دانشکده قابل اجراست .

  - دانشجویان موظفند که حداقل 12 ماه قبل از دفاع پایان نامه عنوان تصویب شده خود را در آموزش دانشکده ثبت نمایند .

  نظرات ()
مطالب اخیر اگزیستانسیالیسم سوفسطاییان نظریه «اِسناد» الگویى براى تبیین علل رفتارهاى میان فردى نحوه ی نگارش یک مقاله علمی - پژوهشی انواع مقالات فرضیه و سوال راه حل های ریشه کنی بیسوادی در کشور کسی که سخننانش ....... طرح بحث وگفتگوی دعا در حلقه صالحین چگونه مهارت های لازم برای صحبت در جمع را کسب کنیم؟
کلمات کلیدی وبلاگ 19 کارسخت برای موفقیت (۱) آداب سخنرانی (۱) آرمانشهر اسکینر (۱) آلومتری (۱) آموزش برتر (۱) آموزش زبان انگلیسی سوم راهنمایی (۱) آموزش مجازی یا الکترونیکی (۱) اراده برتغییرخویش (۱) ارجاع نویسی apa (۱) ازتفکرفازی تاتفکرباینری (۱) اسناد (۱) اصول حاکم برزبان آموزی (۱) اضطراب مطالعه (۱) اگزیستانسیالیم (۱) الگوی اسناد (۱) انتخاب محتوا و سازمان دهی آن در فرایند برنامه ریزی (۱) انتخاب و سازماندهی محتوا (۱) انواع روشهای تحلیل محتوا کتاب های درسی (۱) انواع مقالات (۱) اهداف آموزش و پرورش تطبیقی (۱) اهداف اگزیست (۱) ای تشنه لب حسین من (۱) بازده های یادگیری گانیه (۱) بحث گروهی دعا (۱) بحث و گفتگوی دعا در حلقه های صالحین (۱) بررسی میزان انطباق محتوای کتب دوره سوادآموزی (۱) برنامه درس (۱) برنامه درسی (٢) برنامه درسی بزرگسالان (۱) برنامه ریزی درسی دوره دبستان (۱) پست مدرنیسم (۱) تاریخچه آموزش الکترونیکی درایران (۱) تحلیل محتوا با تاکید بر تکنیک های خوانایی سنجی (۱) تحلیل محتوا با تاکید برتعین ضریب درگیری متون (۱) تفکرانتقادی (۱) تفکرباینری (۱) تفکرخلاق (۱) تفکرفازی (۱) توانایی خواندن برای درک معنی (۱) توانایی مطالعه (۱) توانایی کلمات (۱) تکنیک های سخنرانی در جمع (۱) چارچوب نظری پروپوزال (۱) چارچوب نظری طرح تحقیق (۱) چگونه تمرکز حواس داشته باشیم (۱) چگونه محتوای درسی را انتخاب و سازمان دهی کنیم (۱) چکیده کتاب والدن 2 (۱) چی آمد چی رفت (۱) داستان مداد (۱) در دنیای درحال تغییر چه باید کرد (۱) دوره ابتدایی (۱) دیدگاه متخصصین به برنامه درسی (۱) رابرت گانیه و نظریه یادگیری (۱) راست و دروغ (۱) راه حل ریشه کنی (۱) راهبرد های یادگیری (۱) راهبرد های یادگیری (فصل چهار ) (۱) راهبرد های یادگیری (فصل دو) (۱) راهبرد های یادگیری (فصل سه ) (۱) راهنمای نگارش پروپوزال (۱) رسانه های آموزشی (۱) روش پایان نامه نویسی (۱) روش تحلیل محتوای هیلدا تابا (۱) روش تدریس قرآن دردوره ابتدایی (۱) ریشه کنی بیسوادی (۱) سازمان دهی مطالعه (۱) سطوح یادگیری گانیه (۱) سفسطه (۱) سلسله مراتب گانیه (۱) سوادآموزی و چالش های پیش رو (۱) سوادبهترزیستن (۱) سوال اساسی (۱) سودای سواد (۱) سوفسطایی (۱) سوفیست (۱) سوفیسم (۱) شخصیت معلم و تدریس (۱) شخصیت معلم و یادگیری (۱) شرطی سازی کنشگر اسکینر (۱) عاشورا و درس زندگی (۱) فرضیه و سوال (۱) فرق فرضیه وسوال (۱) فصل 1 بهبود مهارت های یادگیری (۱) فصل دوم بهبود مهارت های یادگیری (۱) فصل سوم الی یازدهم بهبود مهارت های یادگیری (۱) قانون سطح (۱) قوائد دروس 2 و 3 عربی سوم راهنمایی (۱) قوائد دروس 4 و5 عربی سوم راهنمایی (۱) قواعد درس عربی کلاس سوم راهنمایی (۱) قواعد دروس عربی اول دبیرستان (۱) قواعد عربی درس ا (۱) قواعددروس عربی دروس 6و 7 و 8 سوم راهنمایی (۱) گام های یادگیری گانیه (۱) گوش به دعای مادر (۱) متاتئوری ایزنر: (۱) مدل های برنامه درسی (۱) مراحل یادگیری (۱) معلمان درعصر حاضر (۱) مغز (۱) مفهوم نظریه و رابطه نظریه و عمل (۱) مقالات ژورنال (۱) مقالات کنفرانسی (۱) مقاله علمی (۱) مقاله لمی پژوهشی (۱) منطق و احتمال (۱) مهارت سخن گفتن (۱) مهارت های صحبت (۱) موج تافلر (۱) میزان انطباق کتب سوادآموزی با اهداف مصوب (۱) نحوه نگارش مقاله (۱) نحوه ی نگارش مقاله علمی (۱) نظریه آشوب (۱) نظریه پردازان (۱) نظیه اسناد (۱) نقش سوال های اساسی دریادگیری (٢) نقش شخصیت معلم دریادگیری (۱) نگارش مقاله (۱) نگرش سیستمی (۱) نمونه گیری خوشه ای (۱) نوشتن مقاله به روشapa (۱) نیازهای دنیای درحال تغییر (۱) هدف های یادگیری گانیه (۱) هدف کلی برنامه درسی دوره ی ابتدایی کتاب فارسی (۱) ویژگی های سیستم ها (۱) کاربرد نگرش سیستمی دربرنامه درسی (۱) کسی که سخنانش (۱) یادگیری (۱) یادگیری بهتر (۱) یادگیری ترکیبی (۱) یادگیری گانیه و کاربردآن (۱) یادگیری مبتنی برمغز (۱) یادم باشد که یادم نباشد (۱) یک شبی مجنون نمازش را شکست (۱)
دوستان من قضوی روستای فرسش سایت تخصصی آمار روستای فهره آموختن حرکتی بی پایان بوی بهاران ქართლოს بوئین میاندشت افوس قدیم افوس زیبا مطالعات برنامه درسی (دکترآقازاده) مدرسه راهنمایی هدایت منطقه7 برنامه پنج ساله سوادآموزی عشق عقل ادب پاکدشت دنیای آموزش وآموزش بزرگسالان روستای تاریخی بندامیر هیئت عشاق الحسین جوانان بوئین میاندشت مشق عشق دبیرستان هوشمند دخترانه دکتر حسابی 1 گهرنیوزالیگودرز سوادآموزی پرتال زیگور طراح قالب