محمد رضارضائی
تماس با من
پروفایل من
نویسنده (های) وبلاگ محمد رضارضائی
آرشیو وبلاگ
      تربیت حرکتی بی پایان ()
زبان انگلیسی سوم راهنمایی ( گرامر ) نویسنده: محمد رضارضائی - ۱۳٩٠/۱٠/٢٦

درس اول

S مالکیت

گرامر یا دستور زبان این درس درباره استفاده از S مالکیت ، یا آپُستروف S، می باشد و قسمت دیگر گرامر آن درباره استفاده از of در نسبت دادن شیء به شیء دیگر می باشد.
نکات گرامری این درس به ترتیب زیر می باشد.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
قواعد درس عربی کتاب درسی سوم راهنمایی نویسنده: محمد رضارضائی - ۱۳٩٠/۱٠/٢٤

قواعد درس اول از کتاب سوم راهنمایی

 

درس اول خلاصه ای از مطالب سال دوم راهنمایی یعنی فعل ماضی و مضارع می باشد. بنابر

این جدول فعل ماضی و مضارع را جهت استفاده شما در ابتدای این درس یادآور می شویم.


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
نگرش سیستمی دربرنامه ریزی درسی نویسنده: محمد رضارضائی - ۱۳٩٠/۱٠/٢٤

نگاه سیستمی دربرنامه ریزی درسی برای ما چه دستاوردی دارد؟

در دنیا وخلقت ما یک سری قاعده وقوانینی وجود دارد که اگر ما این قواعد را بدانیم آن شرایط وموفقیت های که

نسیبش می شود بیشر می شود.

مثلا کاری که آقای پیاژه کرد قانونمندی بود بین آدمها که بچه های دبستانی یک ویژگی دارند این ویژگی های مشخص

را اگر، خوب رفتار بکینیم بچه ها رشدشان ، شرایط شان وزندگی شان مطلوب تر است.

واگر ما این قواعد و ویژگی ها راکشف نکنیم رفتارما طبق نظریه جان لاک ذهن ما مثل لوح سفیدی است هرچی

بریزیم بهتر رشد می کند که حرف بسیار غلطی است از لحاظ روانشناسی تربیتی(چرا؟


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
نظریه وکاربرد نگرش سیستمی در برنامه درسی نویسنده: محمد رضارضائی - ۱۳٩٠/۱٠/۱٠

به نام خدا

صحبت های دکتر عصاره درجمع دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز

خداوند درطبیعت یک قانون هایی گذاشته است که باید توسط انسان که دارای عقل است کشف شود مثلا سرطان درمان دارد.

ووقتی قانون تکثیرسلولی دربدن بهم می خوردوآنتروپی به وجود می آید.

آدمها دچاریک تکثیر بی رویه می شوند واینکه قانون ازمدارخودش خارج می شوداشکالی است که ماتولیدمی کنیم مثلایک

پدرومادری درازدواج فرزندانشان باید به ازدواج خویشاوندی توجه کنند که عامل اکثر سرطان ها ارثی است وباید کم شودو

کمتر شود.حالا چه اتفاقی می افتدکه ازمسیر خودش خارج می شوداینجاعقل بایدبه این نکته برسد که خداوند به انسان ها ارزانی

داشته است.ودرکل مریضی نمی از مدار خارج شدن وخداوندهم برای قرار دادن دومدارهم قواعدی قرارداده است.

آ


ادامه مطلب ...
  نظرات ()
مطالب اخیر بعد چهارم در قرآن فرضیه و سوال راه حل های ریشه کنی بیسوادی در کشور کسی که سخننانش ....... طرح بحث وگفتگوی دعا در حلقه صالحین چگونه مهارت های لازم برای صحبت در جمع را کسب کنیم؟ تکنیک های سخنرانی در جمع 13کار سختی که باید برای موفقیت انجام دهید سوادآموزی و چالش های پیش رو سودای سواد
کلمات کلیدی وبلاگ 19 کارسخت برای موفقیت (۱) آداب سخنرانی (۱) آرمانشهر اسکینر (۱) آسمان هفتگامه (۱) آلومتری (۱) آموزش برتر (۱) آموزش زبان انگلیسی سوم راهنمایی (۱) آموزش مجازی یا الکترونیکی (۱) اراده برتغییرخویش (۱) ارجاع نویسی apa (۱) ازتفکرفازی تاتفکرباینری (۱) اصول حاکم برزبان آموزی (۱) اضطراب مطالعه (۱) انتخاب محتوا و سازمان دهی آن در فرایند برنامه ریزی (۱) انتخاب و سازماندهی محتوا (۱) انواع روشهای تحلیل محتوا کتاب های درسی (۱) اهداف آموزش و پرورش تطبیقی (۱) ای تشنه لب حسین من (۱) بازده های یادگیری گانیه (۱) بحث گروهی دعا (۱) بحث و گفتگوی دعا در حلقه های صالحین (۱) بررسی میزان انطباق محتوای کتب دوره سوادآموزی (۱) برنامه درسی (٢) برنامه درسی بزرگسالان (۱) برنامه ریزی درسی دوره دبستان (۱) بعد چهارم (۱) بعد چهارم در قرآن (۱) پست مدرنیسم (۱) تاریخچه آموزش الکترونیکی درایران (۱) تحلیل محتوا با تاکید بر تکنیک های خوانایی سنجی (۱) تحلیل محتوا با تاکید برتعین ضریب درگیری متون (۱) تفکرانتقادی (۱) تفکرباینری (۱) تفکرخلاق (۱) تفکرفازی (۱) توانایی خواندن برای درک معنی (۱) توانایی مطالعه (۱) توانایی کلمات (۱) تکنیک های سخنرانی در جمع (۱) چارچوب نظری پروپوزال (۱) چارچوب نظری طرح تحقیق (۱) چگونه تمرکز حواس داشته باشیم (۱) چگونه محتوای درسی را انتخاب و سازمان دهی کنیم (۱) چکیده کتاب والدن 2 (۱) چی آمد چی رفت (۱) داستان مداد (۱) در دنیای درحال تغییر چه باید کرد (۱) دوره ابتدایی (۱) دیدگاه متخصصین به برنامه درسی (۱) رابرت گانیه و نظریه یادگیری (۱) راست و دروغ (۱) راه حل ریشه کنی (۱) راهبرد های یادگیری (۱) راهبرد های یادگیری (فصل چهار ) (۱) راهبرد های یادگیری (فصل دو) (۱) راهبرد های یادگیری (فصل سه ) (۱) راهنمای نگارش پروپوزال (۱) رسانه های آموزشی (۱) روش پایان نامه نویسی (۱) روش تحلیل محتوای هیلدا تابا (۱) روش تدریس قرآن دردوره ابتدایی (۱) ریشه کنی بیسوادی (۱) سازمان دهی مطالعه (۱) سطوح یادگیری گانیه (۱) سلسله مراتب گانیه (۱) سه بعدی (۱) سوادآموزی و چالش های پیش رو (۱) سوادبهترزیستن (۱) سوال اساسی (۱) سودای سواد (۱) شخصیت معلم و تدریس (۱) شخصیت معلم و یادگیری (۱) شرطی سازی کنشگر اسکینر (۱) عاشورا و درس زندگی (۱) فرضیه و سوال (۱) فرق فرضیه وسوال (۱) فصل 1 بهبود مهارت های یادگیری (۱) فصل دوم بهبود مهارت های یادگیری (۱) فصل سوم الی یازدهم بهبود مهارت های یادگیری (۱) قانون سطح (۱) قوائد دروس 2 و 3 عربی سوم راهنمایی (۱) قوائد دروس 4 و5 عربی سوم راهنمایی (۱) قواعد درس عربی کلاس سوم راهنمایی (۱) قواعد دروس عربی اول دبیرستان (۱) قواعد عربی درس ا (۱) قواعددروس عربی دروس 6و 7 و 8 سوم راهنمایی (۱) گام های یادگیری گانیه (۱) گوش به دعای مادر (۱) متاتئوری ایزنر: (۱) مدل های برنامه درسی (۱) مراحل یادگیری (۱) معلمان درعصر حاضر (۱) مغز (۱) مفهوم نظریه و رابطه نظریه و عمل (۱) منطق و احتمال (۱) مهارت سخن گفتن (۱) مهارت های صحبت (۱) موج تافلر (۱) میزان انطباق کتب سوادآموزی با اهداف مصوب (۱) نحوه ی نگارش مقاله علمی (۱) نظریه آشوب (۱) نقش سوال های اساسی دریادگیری (٢) نقش شخصیت معلم دریادگیری (۱) نگرش سیستمی (۱) نمونه گیری خوشه ای (۱) نوشتن مقاله به روشapa (۱) نیازهای دنیای درحال تغییر (۱) هدف های یادگیری گانیه (۱) هدف کلی برنامه درسی دوره ی ابتدایی کتاب فارسی (۱) ویژگی های سیستم ها (۱) کاربرد نگرش سیستمی دربرنامه درسی (۱) کسی که سخنانش (۱) یادگیری (۱) یادگیری بهتر (۱) یادگیری ترکیبی (۱) یادگیری گانیه و کاربردآن (۱) یادگیری مبتنی برمغز (۱) یادم باشد که یادم نباشد (۱) یک شبی مجنون نمازش را شکست (۱)
دوستان من قضوی روستای فرسش سایت تخصصی آمار روستای فهره آموختن حرکتی بی پایان بوی بهاران ქართლოს بوئین میاندشت افوس قدیم افوس زیبا مطالعات برنامه درسی (دکترآقازاده) مدرسه راهنمایی هدایت منطقه7 برنامه پنج ساله سوادآموزی عشق عقل ادب پاکدشت دنیای آموزش وآموزش بزرگسالان روستای تاریخی بندامیر هیئت عشاق الحسین جوانان بوئین میاندشت مشق عشق دبیرستان هوشمند دخترانه دکتر حسابی 1 گهرنیوزالیگودرز سوادآموزی پرتال زیگور طراح قالب